Pagina's

woensdag 21 maart 2012

Voor en na beelden van de wonderen van het Kunstasphalt


De Ceintuurbaan voor de fantastische uitvinding van het kunstasphalt
Ik vind het eigenlijk fantastisch om te zien dat de wereld er zoveel 'mooier' uit kan zien met een afval product hihi.
Ik had me voorgenomen om vooral niet al te veel in te gaan op de inhoud van de filmpjes zelf, voornamelijk omdat ik me er eigenlijk totaal niet in verdiept heb. Maar misschien vind ik het toch wel leuk om er af en toe wat over te vertellen, tenminste als ik er wat van weet. Veel zal dat beslist niet zij, geschiedenis was nou niet mijn sterkste punt op school. Maar nu ik zo zeer intensief naar deze films kijk, zou het zomaar kunnen gebeuren dat ik ze interessant genoeg vind om het een en ander op te zoeken. 
 
En natuurlijk de Ceintuurbaan met het Asphalt







-hou er rekening mee dat ik elk GIF-je tenminste 10 tot 15 keer opnieuw bekijk nadat ik de hele 3 uur durende film minuut voor minuut doorkijk om te zien of er leuke stukjes bij zitten.-  
Oosterpark voor kunstasphalt


"My God! ik haal net een berg taalfouten uit mijn gezwets! als iemand er meer vindt, laat het me weten alsjeblieft!"
Ik denk veel sneller dan ik kan praten, laat staan dat ik het überhaupt kan bijhouden met typen!!!





Maar goed, soms vind ik het ook gewoon fijn om even wat nutteloze, doch hopelijk enigszins interessante informatie te typen voor bekenden en hopelijk onbekende geïnteresseerden. Voor mij is vooralsnog het leukste de plaatjes te maken en te posten, nog leuker zou zijn als er dan ook nog daadwerkelijk mensen geïnteresseerd zijn in wat ik gemaakt heb.




Oosterpark met asphalt



Misschien een klein stukje leuke info, tenminste dat vind ik zelf. Het Oosterpark ligt vlak bij waar ik nu woon, in het centrum van Amsterdam. En ik kan je zeggen dat sinds deze opnamen er al weer een hoop veranderd is, op groter stukken is het asfalt al weer vervangen door klinkers haha, om een meer authentiek aanzicht te geven aan de straat! leuk hè!





Utrechtschedwarsstraat voor het asphalt.
 
Ohw man ohw man, ondertussen zit ik te klooien met de layout van m'n blogje. Ik denk dat het me nog wat aan handigheid ontbreekt in deze, maar ik kan je zeggen het is een heel gedoe om alle gifjes op de juiste plaats te krijgen en dan ook nog eens de tekst op de juiste plek te krijgen en dan wil ik het ook nog naar mijn eigen zin uitlijnen hahaha! Ik heb geen idee of het een beetje zichtbaar is, dus als iemand tips of trucjes heeft, laat het me alsjeblieft weten! Ik kijk er naar uit om jullie reacties te lezen!




Utrechtschedwarsstraat met asphalt.

Ok het laatste gifje voor vannacht, de Utrechtschedwarsstraat, ohw hoe hou ik er van zoals ze dat vroeger schreven en mooie woorden gebruikten. "thans"en "asphalt" en vele woorden met -sch-. En alles met dubbele oo's en eeën, ik heb geloof ik nog een boek in oud nederlandsch geschreven van mijn oma gekregen, in de Ban van de Ring trilogie van J.R.R. Tolkien.

Maar genoeg gelul voor nu, ik ga naar m'n bed. Morgen weer nieuwe gifjes maken en plaatsen!
Slaap lekker!

XXX Johan

2 opmerkingen:

  1. Hey hartstikke goed man. Ik ken de beelden. Je maakt er echt iets leuks van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral die Ceintuurbaan is heel leuk, die heb ik heel vaak met mijn oma bewandeld, weet je wel kleine oma! En Oosterpark hahah, daar had ik een vriendje, degene die me aan papa voorstelde. De Utrechtsedwarsstraat is er wel maar ik kan die even niet meer plaatsen, te lang weg uit Amsterdam denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen