Pagina's

donderdag 22 maart 2012

Bruinvissen in Ecomare!


Nou deze GIF ben ik eigenlijk wel heel erg trots op. Ik heb hem helemaal zelf gemaakt, met eigen fotocamera bedoel ik dan. En daarna natuurlijk wat bewerkt om er een mooie loop in te creƫren.

Zoals een aantal van jullie wel weten zitten we op het moment op Texel lekker vakantie te vieren. We zijn naar Ecomare geweest, waar ze sinds februari dit jaar ook 2 bruinvissen hebben. Je kan ze buiten in het bassin bekijken, maar als je naar binnen gaat dan kan je ze ook van onder water bekijken. Dit kan je in onderstaand filmpje, wat ik van de Ecomare website heb gejat, bekijken.



Als het goed is kan je door op de link te klikken daar ook nog verdere informatie vinden over de 2 schatjes. Op het Gif-je boven is trouwens te zien hoe de bruinvissen getraind worden tijdens het voederen.

En vergeet niet hier te klikken om de Ecomare website te bekijken!

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk te zien hoe ze trainen. Hand vlak of hand naar beneden. Nicki ging zitten zonder dat ik een woord zei, alleen met mijn hand gebaarde.

    BeantwoordenVerwijderen